hård natt

kl 21,00 eng tid åkte jag ifrån min H och tog bussen mot hammersmith.
kl 21,45 satt jag på en tunnelbana mot Liverpool street och hade svårt att hålla mej vaken
kl 22,10 åkte expresståget från stationen som skulle ta mej till flygplatsen
kl.23,00 var jag frame på flygplatsen, trött som f*n och rullade med min väska upp för alla ramper upp till terminalen.

Väl framme på terminalen inser jag att jag kommer inte kunna få nån skön plats att sova på..det var fler än jag som var tvugna att övernatta på flygplatsen. men efter att ha knallat runt ett par varv ( kände mej som ett djur som skulle krypa i ide) insåg jag att alla bänkar med sköna mjuka dynor var upptagna. SKIT!
Då var nästa plan att hitta nått okej ställa att lägga mej på.
Hittade till slut ett litet avskilt ställe bakom en städskrubb, så där sov jag så gott man bara kunde göra bakom en städskrubb på ett hårt och iskallt stengolv. Sov ca 15 min i stöten.

Under min morgon 4-7 knallade jag runt som i en dimma på flygplatsen och jag gör fortfarande det. Men nu befinner jag mej på pappas kontor igen och är trött och snurrig. Hjärnan känns liksom märkligt seg nu. Jag såg mej i spegeln och såg typ gulgrå ut i fejjan,,,,inte det mest attraktiva färgen att ha i ansiktet.

Mitt märkliga dygn är snart över, men måste hålla mej vaken till ikväll, så jag ställer allt till rätta igen!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna

åå låter som du haft en jätte skön natt :P

du lär nog slockna ganska snabbt ikväll kan jag tänka, utan att vänner avsnitt eller glass från ASTA!
annars har jag precis käkat en banan, börjat mitt nya mat liv nu ! haha

Love Hanna

2007-04-11 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0