minnen

jag har kommit på att jag är så sjukt rädd för att glömma bort saker jag har upplevt, blir typ stressad av det. Va ska man göra åt detta? Blogga om allt och absolut inget alls? Eller skriva personlig dagbok, eller typ videofilma hela sitt liv, eller vara sjukt flitig med kameran?

Tänk om jag vaknar upp en dag och inser att det fattas något i mitt minne....( kan det hända?)
men när man blir äldre är det ju klart att man glömmer, men det är ju då jag vill minnas allt i mitt liv, både bra och trista saker. Varför skulle det annars finnas ett uttryck som lyder " man lär sig av sina misstag". Är det bara för en kort period då som det gäller, man kanske och troligtvis gör om samma misstag igen, eller?

Ja....då var det färdigflummat idag. JA jag är trött som en_______(fyll i med det som du bäst tycker passar in). Mina armar känns som betong efter boxningen och mina ögon är på vad man lätt skulle kunna kalla för halvljus.

Så, over and out. Ner i sängen är det som gäller nu och kika lite på tv om inte ögona släcks av egen kraft. Det är faktiskt skönare att blunda än att försöka spärra upp ögonen, det är emot tyngdlagen för tusan!

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0