my last day

nu har vi just vart på en promenix ute i den varma solen och nu är det snart lunchdags.

Ikväll är det dags för mej att lämna huset på Cedars Road för sista gången, i hela mitt liv. Skumt! För snart är inte H kvar här och då blir det inget mer besök här. Mitt plan hem till SWE går egentligen inte förän imorgon, men då kl 7, vilket betyder att jag måste sova, om det nu går, på flygplatsen. Det är ju inte precis så att man längtar ihjäl sig efter det. Well well.!!!
Nu har jag en liten dam berevid mej helt klädd i rosa som tycker att jag skriver för fort och inte får röra den lila knappen. Hon e e goding!

Så i natt befinner jag mej på en härlig flygplats, hoppas att ni andra kommer sova bättre.

Snart playdate och lunch som sagt...är hungrig!

So long
image49

En heting för J.K H.A E.E

Kommentarer
Postat av: jossan

den killen... DEN KILLEN! omänskligt het. får man ens vara så het??

2007-04-17 @ 14:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0