tjejmilen och skumma skor


Lisas skor från 97...ojojoj, hur tänkte man då?
Det var middag hos Lisa i fredags, hon sticker iväg för att plugga! vi började snacka om vad vi bar för kläder under melanstadietiden, då kom jag att tänka på dessa skor som jag var så avsi på lisa för att hon hade..Nu är jag dock inte lika avis. Så alla posekläd bilder, se det som ett bidrag till minnesbanken och historiearkivet, om några år kommer jag garanterat asgarva åt de kläder jag bär idag...

lagmedlemmarna
vi stack iväg på lördag morgon, som ni säker vet som har läst bloggen, eller lyssnat på mitt tjat, för att springa tjejmilen i stockholm.
 
Söta söta lidköping
vi åkte buss i 5,5 timmar, vilket resulterade i värk i rumpan, tråkmånsfeber och en hel mäng fula bilder på kameran,
 
SS sisters i sunbrills
I stockholm var det finfint väder och mysstämmning, söder är jäkligt mysigt!

pose i ny monkiklänning och en kille som hade koll
Helt klart är det så att i stockholm finns det killar med stil, ett bevis till höger!

uppladning på sängen
vi såg på sherk och laddade med godis

klara färdiga......

men innan "gå",,,äter vi banan!
 
Området och nummerlapp och "medalj"
Det var en jäkla häftig stämmning på plats ute på gärdet! 23000 brudar som ska kuta runt en mil, till visslingar handklapp och musik! Det var kalaskul! En jädrans pepp, man glömde nästan av att man sprang. Jag är jättenöjd med mitt resultat, jag hade sagt innan att under en timma då är jag nöjd, allt annat är ett missslyckande! Jag grejade det! 0:58!
Sen skulle det duschas på plats, vi guides in i ett tält av stor storlek där möttes vi av en kännsla som jag tror var lite som gaskamrarna, inne i tältet var det mörkt och nakna människor,alla hade bråttom och skulle duscha. Mitt i detta får jag en skrattattack, det är en skum känsla och det känns som om nån skulel kunna börja äta på mej vilken stund som helst, rumpor överallt och stressade ögon...well well, duschad och klar beger vi oss av i vrålfart för att hinna med bussen hem. Vi hinner och är lugna när vi väl sätter oss på bussen. när vi har åkte lite mer än halvvägs och rumpan har börjat värka igen börjara det lukta som det som kommer ut ur rumpan, toaletten är översvämmad!!!   AHHHHH!!! jag får äckeläckelkännsla i maggen och måste sitta och hålla för näsan hela vägen hem!
Väl hemma somnade jag godare än någonsin!

Nu är det arbetsvecka igen, men efter jobbet ska jag käka tårta hos nyfyllda 20åringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0