åhh du sköna fredag

jga blev serverad mat, men jag frös , frös och frös, flyttade mej istället till badkaret där jag tappade upp varmt vatten och låg och läste skräptidiningar  godan ro och blev varm innifrån och ut, så skönt att bara inte göra någonting( när jag har lust för det förståss, annars är det lätt att bli rastlös)

efter jobbet idag begav jag mej ut för att kika lite på mellandagsrean, varför?? Det var helt i onödadan, hittade inget alls, det känndes som att det var mycket som var framtaget ur källerförråden och det var inget som fångde mitt öga, så nu har jag suttit här framför datorn och stordräglat över tangetbordet över ett gäng snygga prylar..image1426

Om jag hade pengar....lalallala

Imorgon blir det en välkommen-hem-fika-du-som-har-haft-sol-och-värme-välkommen-hem-kompis!!
Jag längtar redan efter att få vara lite avis på hennes garannterade bränna, men innan jag ska vara smått avis ska jag försöka hinna till secondhand buyiken och se om det finns lite nyårsacc...

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0