är det en sjukdom eller bara ett förvirrat illstånd?

jag är så sugen på att klä mej i vanliga kläder, dvs inte jobbkläderna! Jag har börjat märka av symptom. Det uttrycker sig i att jag kollar på extraextra finfina klänningar(sådana jag aldrig skulle kollat åt annars, för jag gillar enkel desing) Sådan klänningar som man kan använda vid rödamattan event, och så många sådan event besöker jag ju inte. Så jag tror på fullaste allvar att jag måste se till att snart ha lite julledigt så jag kan klä mej i vanliga kläder. Som tur är är det ju finklädernas esse nu i jul och nyårstider, så nu ska jag jädrans passa på!

Redan imorgon är det 20årskalas för Hanna så då blir det till att klä sig i bästestasen..hahah!
Som när jag var liten och skulle på kalas då var det alltid lackskor, spetsstrumpor, klänning och ibland en sådan där extra krage som mamma satte på klänningen, inte bekvämt och heller inte speciellt snyggt, men det var var så alla kids såg ut. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0