cornfalkesdrömmar och kaffe

Kom hem från jobbet, kaffet var klart och det var bara att sätta sig och smälla i sej onyttigheterna på en gång. Huxflux vilade de söta cornflakesdrömmarna ännu en gång i min mage....varför kan jag inte bara hålla mej ifrån dom???!

Om några timmar är det dags för jobb igen vilket inte käns som det mest lockade idag, så om jag får lova att drömma lite skulle min dag vara klädd like this..
image1384 

Det finns en person som gjorde mej sååå sugen på skidåking och allt som följer därtill så jag nästan känner för att slå honom lite lagom hårt.. shit vad jag längatar efter röda kinder, liftljud, snö,bastu, god mat och dricka, underställ och långa kvällar med spel och mys... AHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0