en vanlig onsdag

det har varit en dag då jag svettats och vrålfrusit omvartannat, skitjobbigt!
Jag tror att det är sjukdom som smyger sej på, näsan rinner okontrolerat och halsen känns fylld av någon äckligt, well dett är jag förtillfället, äckligt men sant!

Jag har varit hos optikern idag igen och komit på att linserna jag nu bär funkar utmärkt än sålänge, så det var bra. Nu återstår det bara att välja ut vilka glasögon jag ska köpa, för det måste jag också ha..roliga utgifter. Det har varit en kostsam månad för mej vad det gäller läkar- och optikerbesök, över tusenlappen, FYFAN!

Nu ska jg käka lite tacos och sen se på bonde söker fru och en varm dusch vänatr också för nu fryser jag i gen som bara den!

howa!image1406

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0