intensiv 22 december

Började min dag kl 06.50- jobba
Kom hem kl 11.40
Åkte med sis till badet , badade och bastade länge och väl.
Kom hem och åt middag
Dök ner i städutrustningen och julstädade
Sen dök jag direkt ner i Jupyntlådan, slänge dock inte upp så mycket julpynt och nu sitter jag i favvis fotöljen och kollar på när julgransbelysningen ska upp, ett projekt som kan ta resten av dagen...Men det hinns inte med för next stop is Lilla Julafton som min familj firar med vänner och leker julklappslekar.
Om jag sedan har ork och kraft kvar ska jag sedan dra vidare på nyöppning av vår enda klubb i city.

Nu ska jag gå loss, eller ska jag skita i det, kanske göra julgodis....

Ska lägg upp lite bilder imorgon, min laddare är nämligen på annan ort och batteriet i kameran är helt schult!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-22 @ 15:49:59
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Kaarin

Halloj kollega! Glömde att ge dig din laddare, har haft med den hela veckan. Säg till om du är hemma någon dag så kan jag lämna den hos dig eller nått. Kram

2007-12-22 @ 17:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0