lista

vilken tid gick du upp idag? nio minuter över sju
vart bor du? på ett mysgt ställe
har du syskon? ja
vad heter dom? sis.
hur gammal är du? 20
varför gör du det här? för att jag ska hålla fingrarna borta från cornflakesdrömmarna
vad har du för mobil? en klumpig liten sonyericsson
Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? Nej.
tycker du om någon? klart man gillar många
vem kramade du senast?
det var så längesedan så det minns jag inte
Vem/vilka vet mest om dig? de som står mej närmast
hur ofta använder du parfym? när jag är sugen på det
vad gör du på fritiden?tränar, fördriver tiden och gör det jag vill
Vad ska du göra ikväll? jobba och träna
Har du utländska föräldrar?nope
Var har du ont? inte någonstans
Är du bra på att måla? det ligger i betraktarens ögon
Vad längtar du till? ledighet
Sparare eller slösare? hahaha, slösa
Bio eller promenad? promenad
Är du kittlig? hemligt.
Rädd för insekter? nä, jag är däremot inget fan av dem
Anser du att du är stark? stark hur?
Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick god mat
Vad gjorde du kl 8 i morse? jobbade
Vad har du druckit idag? kaffe och vatten.
Vad var det senaste du åt? en smörgås
Vad var det senaste du köpte? julklappar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej.
Favoritklädsel? svart, vadsomhelst bara det är svart.
Vad gör dig glad just nu? att jag ihar fler satc avsnitt att förbruka idag
vad åker du i skidbacken? skidor och pulka
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: likgiltig och slö
Sommarplaner:
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? telepati
Gillar du att sjunga?
till mångas försckräckelse, JA
Vad längtar du mest efter just nu? att ha förmågan att sakta ner tiden en smula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0