modeåret

Årets bästa köp: Lätt var det min mc jacka som har fått följa med under sommar, höst och vinter, och jag lovar den en smak av kommande våren.   
Årets stilikon: Som vanligt för min del är det en hårt kamp eller ska man säga ett gott hopkok av Olsens, Sienna Miller och Cobrasnake crewet
Årets favorittrend: Jag har gillat armbandstrenden hårt, men även lager-på-lager grejen är en trend jag har gillat.
Årets plagg: För mej har det varit, kjolen och de svarta(kanske trista, men ooo så användbara)stupröret
Årets accessoar: One of a kind armbandet och mina halsband från Arena Chp
Årets hudvårdsprodukt: min alovera hokuspokuskräm
Årets sminkprodukt: hypnose mascaran från Lancome
Årets hårvårdsprodukt: Shampoo, jag är inte så petig med den biten
Årets internationella designer:  Marc Jacobs som såg till att fixa riktigt snygga tees som såldes till föremån för att stoppa aids.
Årets svenska designer: Acne, alla kategorier
Årets modell: Agyness
Årets bästa: Att det är ett nytt år påväg med nya prylar att fylla sin garderob och sitt hjärta med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0