modig

idag tycker jag att jag har varit modig, om man fick guldstjärnor skulle jag fått nio stycken.
Jag har gjort något idag som jag tycker är bland det värsta jag vet, jag har tagit en spruta, och för första gången svimmade jag inte. Visst var det lika läskigt, men tack vara den lilla söta tomteliknade farbrorn som tog sprutan känndes det inte lika mycket som det brukar göra. Förr har det räckt med "ett stick i fingret" för att det ska svartna för mina ögon och tjuta i mina öron och sen är jag golvad.
Men nu togs sprutan och jag låg och återhämtade mej en ganska lång stund och kunde ta mej hem igen utan att må det jätteilla.
nöjd stolt och trött!
Att jag är trött beror på en seg start på min dag, sov jättedåligt pga halsont och oro för att inte vakna när jag kl 5 skulle ställa upp som chaffis för familjemedlemmar som skulle med tåget.Sen har det varit en lååång dag på jobbet, hela sverige ska skicka julkort!

Imorgon måste jag satsa hårt på att få in julkännslan! Jag ska slå in klappar, göra julgodis, lyssna på julmusik och suck it all in!

Nu sitter jag och hänger framför ensama hemma i en stor varm kofta och dricker te för min äckliga hals och gäspar då och då...VAD GÖR DU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0