nobelträning

Okej, nu har jag samlat mej. Jag var just på ett träningspass som var långt kul och lagom jobbigt vilket resulterar i många kalorier bort, men det jag har hämtat mej ifrån var alla glittriga kläder. Temat var som ni smarta läsare säkert fattar, NOBEL. Så många bodies iklädda glitter lär jag aldrig se igen och jag inte tar mej till nån dragqueen show eller upplever ännu ett mileniumskifte..vilket är yttrest ortoligt.

well well nu är jag back on track igen, alltså i soffan med en kopp persikote och trötta ögon och framförallt en trött kropp som jag inom den närmsta framtiden ska guida till min säng, ahhh min säng.

Sen har jag lite funderingar, hur kommer man snabbt in i julfeelingen, jag har försökt desperat med julmusik och lussebullar, men så fort jag sticker in trubbiga näsa utanför dörren glömmer jag liksom av julfeelingen, trist. Så hur gör jag för att behålla den eller att få den så det känns i hela kroppen?
image1382

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0