reklam

nu måste jag göra en liten push för Jack Penate!
Vilken kille!
Han sysslade med stepdans när han var liten, vilket syns i hans video spit a stars som är dunderhärlig!

En push till, denna för Familjen.En skön electronica på sånska.

En pytte push för en gammal men skön video med OK GO
Jag är grymt impad hur de lyckats, men jag skulle gärna se alla klipp med tabbar, det är som sagt alltid roligt med det som blivit bortklippt.

En varm push för en tjej med en underbar röst och ett franskt utseende, Regina Spector och hennes fina låt better. 

Sen skrev ju jag om musikbyråns underbara sammarbeten som de pusslar ihop med de hetaste artisterna under året, förra året var det ju som sagt salem och marit och i år, Annika norlin och Anna järvinen tyvärr har jag inte funnit något klipp med detta unerbara nummer ännu. kommer så fort jag snokat upp var det håller hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0