sjukdom

Vaknade mitt i natten het som den hetaste( i tempratur) feber, febern satt i när jag vaknad och nu med för den delen. Men som tur är finns det värktabletter så nu börjar det väl gå åt rätt håll. Så just i skrivande stund sitter jag med en rinnade näsa och en sjuk märklig huvudvärk och drömmer om lite glamour.

Som ni säkert har fattat är det 4 days to go, julafton är snart här. Jag kan redan nu konstatra att min budget vad det gäller julklappar är långt övertressrad, men är nöjd med varenda kalpp jag köpt, hoppas nu bara att mottagarna blir lika nöjda. Det är vissa klappar som är så mycket svårare än än vissa andra, men de klapparna är lösta och det är så skönt!
image1407 
en outfit som skulle passa på julafton/nyår, välj själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0