snor

mitt huvud är fyllt av snor skulle jag tro, min hals är hostig som fan.... jag hatar detta tillsåndet.
ÖVER TILL TREVLIGA SAKER

Imorgon är det julafton och jag fick julfeelingen till mej igår, granen är inne och lilla julafton gick av stapeln. Det var en mysig kväll, en blev inte som den var planerad men så är det ju ofta. Jag hade tänkt att efter lilla julaftonstillställningen skulle jag dra till mina finfina vänner för att sedan dra vidare ut, men så blev det inte, för jag konsentrerade mej på att hosta så det lät som att jag satsade på att hosta upp magsäcken vilket jag lyckligtvis inte lyckades med. 

Lilla julafton innebär Julklappsleken som i år resulterade i att jag kom hem njöd och belåten med en en platsblomma(julstjärna) som snurrar, guppar upp och ner och sjunger Rockin around the christmastree. Hur skulle jag klara mej utan denna underbart fiffiga pryl?

Nu har jag just druckit kafe och kikat på Disney chanel och väntar på att mina vänner ska nyktra till så jag kan sticka och överräcka min lilla julklapp till fröken.

mer bloggade later on när jag haffat tag i kamera tillbehören så kommer bildbevis julgran, shoppingresultaten, julklapparna i inslagen version, min underbara platsblomma, outfits och lite smått och gött.
(lite att börja med)

image1409 
gårdagens out

 The plastblomma
image1411
julkulan

Kommentarer
Postat av: jossi

KLart du ska komma upp och åka lite! Nu har hela lågzon öppnat oxå, så det är dröm!! :) Kom när du vill bara...vi har en go soffa här som står tom!

2007-12-23 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0