söndag söndag söndag

Igår hade Hanna sitt 20års partaj, god mat och härliga vänner är en enkel och sann sammanfattning!

Idag har jag kanllt runt och hängt hela dagen, cyklat, handlat, läst och ätit saffransgifflar och druckit mycket kaffe. Ikväll blir det träning för att nu behöver jag shake my booody fter alla saffransgifflar.
Har nu funnit min mobil också, den var bortlagd igår innan jag ens hann till kalaset, well done!
Nu har jag laddat upp lite bilder och lyssnat på julmusik, och jag njuter!


dagens slappare
stoor tröja - monki
tights- hm
raggisar - mormor

dansvänner

 jaha, fulast vinner? i väntan på taxi måste man underhålla sig bäst man kan.

aa klänning               ginatricot klänning
hm kjol omsydd        lindexstrumpbyxor
lindexstrumpbyxor    ichiskor
primark skor

hannas present innehållande en lila lackkuvertväska

inköpt- paljettbolero

kött, julkorvsmakeri

gårdagens out, shopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0