trött och snabbt ( uppdaterad utan tröttfeelingen)

 
helgens inköp + hemliga julklappar
Jag och min sis åkte till GBG för att shoppa julklappar och gå på Liseberg.Julklappar blev det men inget Liseberg pga av trist trist väder.  Nu återstår det att göra en av de mysigaste sakerna, att slå in dem. Alla julklappar är ju förståss inte inhandlade man vill ju suga på karamellen så länge som möjligt, är lite rädd för att göra klart alla julförberedelser för tidigt, jag får se till att sprida ut dem så de håller hela december.

dans på olika vis
Tjejerna skulle ses, det slutade på lipz i en dansade anda. En väldigt rolig kväll med många skratt och miljoner danssteg.I Göteborg under vår shopingtur dansades det också men på en annan nivå, det var dans på NK.

lördags out
byxor HM
tshirtklänning Monki
kofta UCOB


Drömmen Drömmen
Denna klänningen...OHHHHH!
Visst, den var för stor men så fin så fin, det är en sådan klänning precis som jag vill ha den.
Den var för dyr och för stor, men i ett kort ögonblick höll jag nästan på att hala fram mitt kort för att låta den följa med mej hem, som tur hade jag min sis med mej som stoppade mej.
 
olika uppställningar med roliga människor
kort no.1 = norrlänning som tycker att gröna stolar från Max är enna härliga ting, han var även mycket svag för latextights. Surtekillen dansade och dansade men var inte helt nöjd med kvällens resultat, men han sken upp som en sol när han fick dansa runt ikallaringar och badtofflor.  
kort no.2= vi försöker anama looken, rockigt, funkar inte till hundra, men jag inser att jag har goodlooking vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0