23 är nog ingen bra ålder...

Igår var det reuniountime...härligt att få hänga med de man gilllar bäst. Vi satt från 20,30 till 01,30 och hade så mycket att dela med oss av. Vi satt på ett fik som på kvällningen turns into a uteställe. Men igår var åldersgränsen 23 och jag kan säga att det är ingen bra ålder, det kom inga som var äldre än 23. Men det är så det funkar i en härligt liten bra stad som Vänersborg.

Igår blev det uppstyrt en spelkväll at A's house ikväll....Jag är taggad! ¨

Imorgon bär det iväg mot Trysil, där vädret ser ut att bli helt ok de närmsta dagarna.
Igår var vi ute på lite shopping äventyr inför vår stundade resa, blev många nödväniga köp. Hårsnoddar, ny lite sportigare väska och två nya fina glansiga tidningar.

Idag har jag lite och fixa, måste styra upp matshopping inför den stora mästerkocksmiddagen som jag och gänget ska laga till på tisdag. Det ska bli spännande, men slutresultatet är menat att bli kycklingfile med spenat, pinjenötter, champinjoner och lök som ska serveras med bulgur med tomat och youghertsås. Spännande är alltså bara förnamnet.

Just nu väldigt sugen på en egen lägenhet, i min köksskåp skulle det finnas muggar som man blir glad av att dricka eller att äta ur. Sen skulle det såklart finnas ett välfyllt kylskåp och en espressobryggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0