Friday Fever

Idag är det ledig fredag, känns tilloch med konstigt att vara ledig nu.
Jag startade min dag med en dusch och packning inför Trysil. Så nu är packningen näst intill klar, vilket betyder att jag kommer ha mer tid för vännerna som nu äntligen är hemma igen.

Jag har riktig Friday fever idag( hoppas att es3d fattar vad jag menar). Min FF handlar om shopping, fika och speciellt idag förhoppningar om en lyckad arbetsintervju. 

Jag funderar på vad man ska ha på sig inför en intervju i en klädbutik....
1.helt och rent (självklar och klassisk)
2.våga ha din egen stil, men ändå passa in
3. sälja dig själv utan att trycka undan din "riktiga stil"
4.Högklackat måste väl funka?

well well,,,tänkte att hinna med lite shopping innan intervjuen. Är verkligen helsåld på en väska från esprit, tyvärr ser den så trist ut på bilden på hemsidan så jag tänker inte sätta den i dålig dager, i verkligeheten har den allt! 

Nu ska jag bege mej mot utmaningen idag, hitta kläder!

Skön fredag till er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0