Funderingar

Nu är man vaken och klar för start ännu en måndag, men jag vet inte vad jag är klar för!
Man ska gå upp och göra sig beredd på att rycka in på jobb, var när hur? det vet man aldrig!

Igår var jag lite trött hela dagen, man mår som man förtjänar. Men jag lyckades iallafall peta mej iväg på min cykel inmot stan med lite India Arie i lurarna för att träna. Träningen gick bra, men när jag kom hem,,,kl var bara 18,30 då var jag redan klar för läggdags. Japp så trött var jag! Somnade innan åtta. Så till F och H kan jag bara säga att när ni hörde av er slumrade jag. sorry!

När man har sovit så länge tror man kanske att man ska känna sig lite mer utvilad än vad man vanligtvis är, men Nej, jag är lika trött om inte tröttare idag!

Men idag ska jag till ams,, de vill att jag kommer dit hela tiden. Det är skittrist där!
Sen tänkte jag att jag ska försöka hinna ut med lite arbetsansökningar. Jag vill ha ett jobb då jag vet hur mycket cash man får/månad = hur mycket jag kan shoppa för/månad ( det är den sortens matte som intresserar mej) 

Jag har typ ont i magen för jag inte vill att tanten från komunen ska ringa, det vore så mycket bättre om de ringde från skolan istället, det är mycket bättre där. Jag har verkligen fattat att dagis är långt ifrån det jag vill syssla med när jag blir stor.

Nu är det Cv fix som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0