Lite mera lista

Favoritväska: svart kuvertväska med rynkiga detaljer upphittad i en secondhandbutik
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Gröna
Favoritfilm: Dålogt med favvofilmer, det finns mycket som är bra, men jag vågar inte blotta mej i denna frågan.
Favoritskor: Kan inte välja.
Drömjobb: Formgivare, eller jobba med något inom friskvård
Favoritkaffe: Starbucks skinnyLatte
Sofi eller Ebba: Sofi isåfall...om man måste välja
Favoritstövlar: Mina hundtandsmönstarde gummistövlar som pappa har köpt åt mej.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Ungefär allt jag tjänar och får.
Hur många skor har du: 20+?
Louis Vuitton eller Gucci: Guccis vårkollektion
Kilklack eller stilett: klurigt, men det får nog faktiskt bli kilklack.
TV-program: Sex and the City
Fulaste plagg i din garderob: Min sarong med hemskt blommönster använd endast i sommarstugan.
Snyggaste plagg i din garderob: Hmm,,jag gillar det mesta.
Favorittidning: Jag slukar det mesta.
Länder du vill till: Usa, Sydamerika, Vietnam....jag vill nog till alla världens hörn.
Favorithändelse i hela ditt liv:Det finns ju kalasmånga sköna och bra minnen..kan inte pick one!
Drömbil:
Denna

Vill ha mest just nu..
Skor: Till sommaren
Klänning: Jag är öppen för alla förslag, finns så många klänningar som jag vill ha!
Väska: En brun skinväska att ha på armen, har inte hittat "the one and only" ännu
Jeans: Acne hep Raw

Ett eller annat..
Chloé / Celine:
Chloé .
Fendi B-bag / Fendi spy: Spy.
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin utan tvekan.
Latte / Cappucino: Latte
Coca Cola / Pepsi: Gillar det inte alls.
Paris / Nicole: Vill inte bry mej och gör det heller inte.
OC / Beverly Hills 90210: ......
Puss / Kram: Puss.
Pastasallad / Kycklingsallad: Pastasallad.
Fläkt / solfjäder: Solfjäder.
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucci.

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Yes.
Snubblat runt i dina klackar? Kullersten =såklart
Varit avundsjuk på någon? Oh yes, vidrigt rika människor. Give me some.
Hatat någon? JO men faktiskt, hur hemst och vidrigt det än låter..
Velat rymma och skaffa nytt liv: Inte rymma, men jag provar gärna på att leva någon annas liv ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0