Röd

Jag var helt knallröd när jag hade tränat färdigt idag och jag är sjukt sugen på en röd vårjacka.  ( Men som vanligt kanske jag överraskar och köper mej en svart....omväxling förnöjer inte alltid)

Var på bokmässan och fick tag i en hel massa sköna böcker som jag kan njuta av både genom att läsa och se på de fina bokryggarna i bokhyllan.Det är dröm jag haft lääänge, att få ha en riktigt proppfull bokhylla med böcker jag gillar och en massa skivor som jag inte kan leva utan. AHHH!!

Jobbar för penagr, handlar för pengar...min melodi.För snart är det dags för vår shopping. Hoppas att den kommer hålla till i London. Är jättesugen på att se Kates linje på TOPSHOP.

Väska
Jacka
Kjol
Klänningar
Jeans
Toppar
Skor

Det är bara är bara till att börja från toppen och arbeta sig nedåt! 

Förresten Va sköna JOcke och JOel var tillsammans med Danny idag i Förkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0