Saknar

Det finns så många olika sorters saknad. Man kan längta efter något att ha på sig, att känna något, att köpa något, något att äta, någon att prata med allt om osv..

Idag när jag slog upp ögonen, efter att ha sovit ännu en natt på mina egna armar så dom somnar och får sen ett eget liv, kände jag en klump i magen och kände att jag längtade sååå mycket efter H. Jag saknar min bästaste vän så fruktansvärt mycket. Det värsta är att jag är så hemskt dålig på att tala om det, jag ringer alldels alldles för sällan och det gör mej arg på mej själv, jättearg!
Jag måste helt enkelt bättra mej,.

Något annat jag längtar efter är att veta när och var och vad du ska jobba som...
Jag längtar efter att kunna bestämma att en onsdagsfikis ska hålla rum i Liecester Square och beställa en VentiLatte och bara pratat och prata med några av välrdens bästa vänner. ( jag har nämligen VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER)
Jag längtar efter en minisemester..

Men i det stora är jag faktiskt riktigt nöjd med det mesta. Jag får snart träffa H och ska snart på semester med henne också.

Härlig Fredag till ER!
168185-10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0