beroende

Japp härmed erkänner jag! Jag är beroende av min svarta box med rosa lock, Carrie, Miranda, Samantha och Charlotte. Jag utövar mitt beroende ca 1,5 till 2 timmar dagligen och det betyder 3 till 4 avsnitt om dagen! Det finns två saker som känns jobbiga med mitt beroende.
1. Avsnitten tar snart slut, vad gör jag då?
2. Att jag lägger så mycket av min tid på att sitta framför tv.
Tillägg till punkt 2. Om jag inte hade sett på några avsnitt varje dag hade jag inte haft en såpass bra ekonomi som jag för tillfället har utan att jobba ihjäl mej. Jag hinner helt enkelt inte att shoppa kläder som jag tycker är snygga i affären och sen komma hem och märka att " shiiit, jag ska inte handla på rea, köper ju bara saker för att det är ett bra pris och tror att jag kanske kanske kommer använda alla dåliga reafynd nån gång". det är en bra sak med Sex and the city = Ingen dålig reashopping

Nu, idag tog mitt Vik som danslärare slut och det känns så trist, trivdes verkligen med det. Så nästa vecka ser ut som så att jag ska på härligt möte på arbetsförmedlingen och vara lågstadielärare. Kan bli bra det med kanske.

Just nu längtar jag så mycket tilbaks till förr, Varm choklad i ett oranget rum, rufsiga frillor, tre vänner och bara massa prat om små bekymmer som var enorma då. Skulle så gärna ibland kunna vrida tillbaks tiden och uppleva allt det där igen. Saknar er mina bästaste!
Härlig helg


sex and the city box

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0