Fredag

Fredag fredag fredag.....
Har inte gjort mycket idag på eftermiddagen. Men under förmiddagen var det ett väldigt flängade. Jag började på mitt vikjobb som danslärare kl 8:00 i morses. Man är inte riktigt iform för att börja dansa då. Jag hade Dans B med treorna från Birger, det var kul och var faktiskt otroligt skönt att få igång kroppen och sträcka och dra lite i både ben och armar. Hade en kort lunch, cyklade hem i ilfart och käkade en apelsin och såg lite på E! och sen begav jag mej av mot den dammiga danslokalen igen. Denna gången kom det däremot inga elver, schemaändring fick jag reda på när jag väntat i 40 minuter. det vart bara att åka hem igen.
Väl hemma städade jag ut julen, lika sorgligt varje gång, det blir liksom så tomt.

De senaste timmarna har jag roat mej med att måla naglarna i svart fin färg och druckit latte. 

Nu kommer snart min pappa hem och då ska vi laga mat, nått med färska champinjoner.( jag tor att pappa tycker att han är masterchef efter att hittat den sköna sidan www.tasteline.com )

Sen får vi se vad som väntar, kanske ferre hos Charken, eller helmys hemma i soffa, kanske med Sex and the city.

Stor helg kram till hela gänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0