måndag och måndag

     Nu finns det iallafall snö på träden. Skönt att det har blivit lite vinter ändå!
Idag har jag jobbat på dagis, de var så små barn 1-3 år. Jättemysiga också om man bortser från vissa saker barn gör som är mindre trevliga....

Öppnade för en man i en gullastbil idag iklädd endast pyjamasen( det var jag och inte snubben i lastbilen som ahde pyjamas), han och jag blev lika förvånade, det skumma var att han skulle hit, men han kom vid fel tid. han tog fel på ca 9 timmar, stackarn.

Nu ska jag sticka och fixa nytt träningskort och sen svettas på ett aerobicpass är det tänkt.
Sen är det elin alias ipod-akuten som får rycka ut till nyblivna ipodägare som ännu inte kommit underfund med hur man ska hantera dem.

Typisk måndag

Filmtips: Bilar, det var en helkul film med massa sköna karaktärer.


                                                                  ingen snö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0