Mysdressad

Just nu är jag vråltrött på att bara glida runt i mysdress hela dagarna, går upp hoppar i den direkt, dansar = byte av mysdress, kommer hem duschar och ev träffar kompisar ( i mysdress). Jag tänkte bryta detta idag genom att pallra mej ut och dansa lite, dock inte i mysdress utan i highheels och en klänning.

Idag har jag haft 8:or i dans, shit va mycket tonåring det va i dem. Det sprutade tonårshormoner....blyga, kaxiga, finninga, pratiga och osäkra. Jag längtar inte tillbaks till när jag gick i 8:an...pju!

Nu är jag så välldans shoppingsugen,,,det riktigt kliar i shoppingnerverna. SKOR!!! 
svarta och ett par röda hade inte suttit fel, har ett par liknade i svart men det är ju alltid kul att växla, och skor kan man inte ha för många. 

Jag längtar och längtar och längtar och längtar sååå mycket efter snön....var är den? Är det nån som vet vart den håller hus, hör gärna av dej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0