Söndagssysslor

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?

Nope, men byta däck har jag gjort!
2. Hur äter du ett äpple?
Delar det i klyftor och kikar på tv samtidigt
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Borde man det?
4. Big Brother eller Sportnytt?
Dött lopp

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Hmm...Skor från marc jacobs
6. Är du mörkrädd?
 
Mmmm jätte

7. Resmål som fascinerar?
Världen, jag vill se allt!
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Var inte mitt

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Freddie Mercury. Jag skulle vilja se om hans tänder verkligen stod ut så mycket som de sägs att dem gjorde.+ att hade den bästaste rockrösten. Ingen kommer ju kunna sjunga som Freddie.
10. Förrätt eller efterrätt?
Förrätt

11. Bästa stunden på dagen?
Morgonstund har guld i mun? JO men morgon är lätt bäst.

12. Tre saker du alltid har med dig?
Väskan...det är nog det enda, innehålla är ju utbytbart

13. E-post eller snigelpost?

Snigel
14. Den senaste komplimangen du fick?
Va bra du blev med lugg

15. Senaste gången någon skällde på dig?
I Fredags, hallen var blockerad av kläder som jag skulle lämna bort vilket inte uppskattades av min pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0