Två gånger under 5 min.

Idag hann jag och min syster bli väckta avv att telefonen ringde, två gånger under 5 minuter, det är nu bevisat att det inte är det mest hälsosamma sättet att vakna på. Jag märkte det extra tydligt på min syster som redan innan inte har det bästa morgonhumöret jag har träffat på, och det blev långt ifrån bättre efter denna onsdagsväckning. 

Jag hatar, då menar jag verkligen Hatar när en viss peson ringer på morgon och gör den jobbig genom att låta som en riktig gnällspik, grejen är att hon borde vara trevlig, men det är hon inte. ( När jag tänker på henne mår jag nästan lite illa) ( så nu låter jag bli att tänka på henne)

Jag ska snart sticka iväg och jobba lite på dagis, samma avdelning som i måndags , så det blir nog bra.

Något som man inte ska missa ikväll är den sköna P3 Guldgalan . Nu är visse3rligen den inte direktsänd, men det är ju dumt att missa bra musik och snygga människor.

Kl 20,30 SVT1 IKVÄLL!

J.J tänker på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0