Intressekulbben har stormöte

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nope
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? AD-droppar
4. Vad åt du senast? filmjöl och musli
5. Har du fått någon komplimang idag? inte en enda
6. Har du varit med om en rättegång? Nej
7. Är du kompis med dina grannar? Klart!
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska
9. Vilka länder har du bott i? Sverige och pyttepytte i England, räknas det?
10. Senaste piercingen? Örat
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Today
12. Gay? inte det minsta
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? inga komentarer
14. Har du äggat någon? va?!! NÄ!
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? INte det heller...(trist jag verkar nu)
17. Har du varit på stranden? Jaa det har jag
18. Har du färglinser?Japp, men jag ser ut som en råttmördarmaskin i dem, ingen hit alls.
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Musikmaria och helen.
20. Hur bra är din syn? långt ifrån bra
21. Har du varit på ett party? Mhm
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? I en hajbur, jodå!
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? "hahahah,,,jag har ingen bror!"
24. Har du varit utomlands? jesbox
25. Har du sett din bästa vän naken? jepp
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? bröllop är väl som bröllop är,,,?
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? förvånade och en smula arga!28. Var befinner sig dina syskon just nu? Vet ej!
29. Vad drömde du senast? minns tyvärr inte, och om jag skulle drömt något brukar de vara på tok för dumma för att berätta om dem.
30. Vem ringde dig senast? Pappa
31. Vilken tid gick du upp imorse? 05,35
32. Vad ska du göra i helgen? Kalas och Konsert
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Sommarrea på boardstore
34. När var du riktigt sjuk senast? 3 års sedan, körtelfeber
35. Vem var den senaste kändisen du tog på? Brian May
36. Vad finns i din bakficka? Ingenting
37. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Vände på kudden
38. Vad är det första du gör på morgonen? Gäspar
39. Vad ska du göra efter det här? Gå och sätta mej under en filt i soffan

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh jag snor din lista (a)

2007-07-18 @ 13:30:41
URL: http://more.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0