arbetsveckan

Att gå upp på morgon , speciellt måndagsmorgonar, tror jag alla vet att det är sjukt jobbigt. Men oj va jobbigt det var idag, att lämna den varma sängen och det mörka svla rummet för att klämma i sig i ett par obekväma shorts och cykla iväg i 11grader kallt väder.

Under min tur idag bland trappuppgångar och bervlådor började ajg tänka på alla människor som satt innan för dörrarna och njöt av sin ledighet, sommarlov eller semester. Jag blev avis, men sen började jag tänka på alla dom som sitter hemma eftersom de kanske ionte har något att göra, inget jobb att jobba med, inga pengar för att hitta på något med. Då kände jag mej lite bättre till mods. wellwell!!

Nu har jag efter en snabbsnabbcykeltur hem, vart hos tandis och för första gånget lagt ut pengar på att gå till tandläkaren, inget roligt alls. Jag känner mej fattig men ändå jätteglad för att tänderna mådde prima.Fick med mej ett helt gäng med grejer hem, 8 tandborstar och tandtråd och grejer, alltid roligt med smågrejer.

Nu väntar jag bara ut tiden för att nått tjosan som hon kletade på tänderna ska ha verkt klart så jag kan få dricka en kopp kaffe.Sen är det träning som gäller,.

image391image392image393
MIna tre förslag till beccas midsommarklänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0