Den sista färden

Igår satt jag med pappa och slö tittade på allsång på skansen, morden i midsommer och den sista färden. Hittade tyvärr inget orginalklipp, och det är ju det som är hela grejen, men bara för att lyssan på hur det låter kan man kika på länken.

Well well!
Jag går mest nu och väntar på helgen och på tre paket som borde komma med posten vilken dag som helst!

Jag är rysligt sugen på ett par snygging hörlurar från WeSC.

Kikade runt lite och har fattat att det som kommer gälla till hösten är batik och Blockmösnter, förhoppningsvis inte på samma gång. DON'T DO IT! Och förhoppingsvis kommer jag att lära mej gilla batiken för som läget är nu, tycker jag att det hör hemma i kategorin " den -här- kan -jag-ha-om-jag-ska-måla-tröja" om det nudå är en tröja och inte en väska.

image443image444
image445image447

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0