måndag, trodde jag, men det är ju tisdag

Jag vaknade och kände NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
Fan fan fan, det kan inte vara sant, vem är så elak och ställer min klocka för tidigt?!!! AHHHHHHHHHHH!!

Detta var vad som susade genom mitt huvud i morses när klockan ringde till ännu en arbetsdag, en arbetsdag som har gått bra trots allt regn som har öst ner under hela dagen.

Jag har hunnit läsa 4 timmar i den underbart bra boken Män som hatar kvinnor
 image442
Den är verkligen något att läsa!! 

Så det har blivit en helt okej dag trots att det var helvetiskt att stiga upp i morses.
Jag tror att dagen kommer bli bättre nu efter att jag vart iväg och tränat och sen får nyduschad bänka mej inför Allsång på skansen....hahaha, Sommarpoäng på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0