sommarfint

Fredag
Afterwork

Lördags schemat
Läste ut min bok, måste snart börja på uppföljaren.
Letade present åt min syster och hittade en också!!
Tränade
Har just ätit annanas med filmöjlk och ska snart sätta på en kopp kaffe för att sen göra mej redo. För ikväll blir det servingspersonal som är mitt yrke. Jag och H, Hhö och J.Jo ska servera på en 50årsfest, kan nog bli trevligt.

Hoppas bara nu att vädret blir lite bättre så man kan hoppa i nån av de vita klänningarna som bara väntar på att få bli använda.

Fick både koftan och armbandet på posten igår, så nu är det bara tischan som fattas. Jag fick även tag i en pure
 80's tischa idag på HM för 98 härliga spänn!




image461image462

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0