dåligt tålamod

Shit va sur jag är i denna stund, försökte att lugna ner mej genom att sätta mej här och hetsäta lite mango, hoppas att det snart hjälper! Anledningen till att jag är surig är för att för ca 20 minuter sedan påbörjade jag min installation av digitalboxen till min tv. Hur enklet som helst! Superbra till det att jag ska använda knapparna på kontrollen till boxen, då funkar fan inget! Jag lyckades sätta igång den, men att välja kanal var stört omöjligt, då tänkte jag att om jag försöker sätta av den och prova efter omstart....Men NEJ igen, det går heller inte att stänga av den lilla härligheten, så nu står den där vid min tv och lyser ilsket blått...AHHH! ( JA, jag har provat att byta batteri i kontollen, slagit den i bordet och skrikit på den , men inget verkar funka.) Så om den inte har bättrat sig när jag kommer tillbaks för att lägga mej i samma rum då blir det inte roligt för den lilla digitalboxen som skulle få hålla mej sällskap ikväll...well well!

Dagen idag har annars bestått av jobb, aerobic och för mycket godsaker.
Fredag imorgon...undrar hur dagen blir? Vad jag förstod på mina arbets(kompisar?) kommer jag få en tuffinga att göra med imorgon, bäst att ladda med ännu mera mango.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0