fredag

nu e det fredag. äntligen!

Jag har haft en hård dag, jobb och brottning, storhandling av mat och snabbshopping. HIttade en massa snygga prylar som jag måste hinna kolla in imorgon för idag hanns det inte med att prova.
Jag hittade två jättesöta klänningar, en blå med katter och en vit, just en sådan jag har letat efter, tror dock att den är för genomskinlig så jag måste nog hitta mej en underklänning.

Lite snabbshopping resulterade i en A-linjeformad liten jacka att ha till sommaren till mina shorts som jag ännu inte har. En vit farfars skjorta blev det också, kommer att vara helmysig att ha i sommar. Det enda man har i huvudet när man är ute på shopping är vår och sommar, tänk då va snopen jag blev i morses när det lång snö på marken igen, nu får det vara bra med vintern. VÅR VILL JAG HA!

Fredag FEVER till alla!


image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0