Lista i brist på annat att göra (väntar på M och H.HÖ)

Vilken svordom använder du mest?
Jävla
Äger du en iPod?
Of course! Bästa pryl du kan äga.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07,00
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej nej...
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Såklart, det är därför det alltid är jag som har kameran med mej.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Att göra en pudel, men sista halvan.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa, någonstans
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jadå, men utan anledning enligt mej.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Asha Ali
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Hemligheter, jadå och jag gillar det.
Vad åt du till middag?
Tacos
Kan du vissla?
Jag är helt urdålig på det, men jag övar i smyg.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Virvelvinden
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Såklart...
Är du blyg inför det motsatta könet?
Olika, pappa är ju tillexempel av det motsatta könet, men inte är jag blyg för honom. Det hade ju vart skumt!
Läser du för skojs skull?
JA!
Har du gråtit offentligt?
Jajjemän,även den pinsamhetsprylen är avklarad för min del.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Fastfixad i bordet.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jadå, en lite tatuering har jag läänge fundirullat på, men jag är för deg helt enkelt. Svimmar du när det är dags för blodprov vette tusan hur det skulle gå med en tatuering..
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det tycker jag inte, den som vill betalar, inga gamla dammiga regler här inte vad när det gäller sånna småsaker..
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Gillar du att flyga flygplan?
Yes I do.
Äter du frukost dagligen?
Lätt, bästa målet på dagen
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, dålig på matte oxå så det är bara knöligt. Lagom är bäst och ät till det att du är mätt är ett bra mått.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Inget.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Hellre flygskärm än något annat sånt där läskigt, mn helst låter jag bli.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Maggen
Tycker du om att krama folk?
Jodå, jag gilalr att krama folk jag diggar, men då vill jag ha och ge ordentliga kramar och bli eller behöva krama någon som känns som en slö fisk. Våga ta i lite för tusan!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
känner mig lite träffad faktiskt..men de är irriterande när andra gör så
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Det är inte många men de finns
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0