LÖrdag MORGON

Det är tidigt, jättetidigt för att redan ha käkat frulle och läst lilla TTELA. Men jag kan inte sova när det lyser in på mej i sängen. ("Ligga och sova bort en soligdag är ingen hitt") Så jag är nästan klar för att bege mej ut på en promenad för att hämta min cykel som fick lov att stå kvar uppe på blåsut igår natt. Igår natt rengnade och blåste det som bara den. Plus att jag ahde lyckats få med mej ett par för små regnbrallor och frös jättemycket trots att jag körde med vanlig jagcka uner regnjackan. Till på köpet fryste mina tår, det  var små vita potatisar som stack fram när jag tog av mej mina strumpor. Men tack vare M's sköna fina filt kom de ganska snart tillbaks till livet igen

Så idag håller jag tummarna för
*att solen kommer skina hela dagen
*en utomhusfika
*förkyldnigen ska försvinna

Kommentarer
Postat av: Anonym

shitt av bra

2007-03-18 @ 00:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0