Skapar söndag

Idag hade jag en lugn förmiddag, såg lite sex and the city, knallade iväg och köpte en tidning coh kom hem, bryggde lite kaffe och bläddrade lite och fick insperation! massor av insperation! Av all den insperationen blev det en topp. En sutig med blommor, vilket låter helknas, men jag diggar den. Den är inte helt klart ännu, måste fixa dit några snygga knappar först, sen lovar jag att lägga ut lite pics på den så ni får se mitt mästerverk!  

Efter en söndagsmiddag hemma hos mormor och morfar avr det dags för lite step-up. Nu blir det nog bara en hellugn kväll framför tv, ingen ork kvar i min kropp idag.

Kollar på lite sköna shopping ideer inför den stundande london resan.

Jag är så himmlans sugen på vår, sol, gräs, torr mark och sköna kännlsan i kroppen som på nått skumt vis alltid infinner sig lagom till våren.

Känner mej för tillfället nästan oförskämt bekymmerslös, det enda problemet som tynger mej är om jag har något jobb till sommaren eller inte..

Njut lite till av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0