underbara regninga lördag

Festen igår var allt annat än trist, riktigt trevligt!

Idag var jag och M och sis ute och skulle egentligen bara kika runt lite på snygga prylar, mest som smakråd till sis, men det höll inte!
Det blev en vårjacka! (en svart för omväxlingsskull.)
Skorna och brillorna
Brillcase, blommigt från Indiska
 
 

Ikväll blir det käk på Suads och sen blir det efträtt hos S. Det ska bli jättemysigt.
Funderar på att hinna ut på en snabb promenix i rusket. Men jag borde ringa upp någon så man kan få lite sällskap, japp jag tror att jag har börjat bli en sällskapsjunike.  Jag har nog ett väldigt stort behova att få prata och disskutera med människor jag diggar.

Jag älskar att bo där jag bor, men ibland skulle det vara skönt med ett lite stabilare klimat. Gummistövlar vs. Pumps, Klänning vs. Termobrallan , Fina jackan vs. allvädersjackan??

Lördag lördag på er!

Förresten för er som inte( som jag) är så into melodifetsivalen, tycker jag att ni ändå borde kolla in Sarah. LYSSNA BARA PÅ HENNES TJOCKA SKÖNA RÖST OCH SKIT I LÅTEN FÖR DEN ÄR HELTRIST.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0