Välkommenhemlördag

Idag blir det hejhejhej till JJ som är back in town: Ska bli så skönt att se en gammal vapendragare från det oranga rummet!

Jag har förberett mej inför hennes hemkomst genom att köpa mej två supersöta klänningar, samma modell men olika färger. Kunde helt enkelt inte hålla mej, det är perfekta! Kommer kunna ha dem till allt och vid alla tillfällen som det krävs en klänning. 

Fick ett hugg i magen idag då jag kände att jag skulle behöva ha ett par snygga sneakers, TIPS MOTTAGES GÄRNA! 

 Efterlyser också ett par snygga shorts till sommaren..har inte hittat några bra ännu!

image78 

Funderar på att röjja loss i min garderob idag om jag pallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0