höst?

10grader varmt(kallt) och mulet hela dagen kanske är det snart höst?
Hm har fixat lite pics från höstkollektionen..finns några, en få godbitar.
 
Godbitarna, detta är i varje fall de mysigaste bitarna.Älskar snubbens halsduk.

 
Alla dessa snygga skulle jag vilja ha i min ägo, men det röda är nästa grej på min inköpslista! Längtar redan tills det sitter runt min handled.  
 
CCsky,one of a kind, kyssjohanna                               
         

inför sommaren 
jeansshorts
bruna ben
röda armbandet
slingor i håret
stickad kofta

 

Listan lär fyllas på efter tiden, men nu är jag supertrött och ser bara fram emot min säng och något bra på tv. Tråkigt bara att tisdagar är en av det tristaste "tvdagarna som finns". well well, snart dags för chockstart igen imorgon bitti. 

ta det lugnt och håll dej vaken längre än vad jag kommer göra

                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0