ångest.....jo det är sant!

Allt handlar om pengar, tråkigt att inse men lite så är det faktiskt.
Jag har nu hittat den dator som jag tror kommer passa mej bäst, tyvärr är det inte lika kul att inse att den inte passar så bra för min plånbok. Fast om den passar eller inte beror lite på nästa beslut jag måste ta, som oväntat nog också handlar om pengar, shiiit va jag blir trött på pengar, jag älskar att ha dem, men de ställer till en hel del problem också.Man måste ju spendera dem rätt. Just mitt upp i detta tänket snubblar jag över en 17årig tjejs blogg som befinner sig utomlands och shoppar miumiu väskor och chanel,,,lyxlirare! men hur fan gör dem??

Jag jobbar, bor hemma= alla chanser till ha gott om stålar, jag har pengar, så mycket som jag aldrig har tjänat ihop förr, men ändå räcker det inte till...varför?!!!!! Jo för att ju mer jag har desto mer vill jag spendera..VARFÖR?!!


Igår var det kalas hos farmor, mycket mycket mycket mycket mat!!!

image1245image1246
klänning: monki                                                        tårta och kusiner och sis
strumpbyxor: primark
kroppen: trött och slö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0