bilderbok


middag hos mormor och morfar jag och kusse
blus, primark
brallor, gina tricot
armban, one of a kind
 
shopping och strosing i GBG
Hanna: skjorta, hm
               byxor, osäker brittbyxor
               sneakers, nike
               väska, hm
               jacka, velour
 
Jag: kavaj, mammas old one
         tunika, velour
         brallor, gina tricot
         halsduk, gammal poncho från lindex
         väska, division of laura lee band bag
         armband, one of a kind och hm


Bjuder på ful posen med röda ögon
monki tee, jsfn skinnjacka, old boots, väska primark
ballt linne, balla stövlar allt på snygga j,jo
lillinga sminkar sig snygg inför kvällen
ready to go


min jacka, blev ingen fjällräven och ingen likadan som jag har
en savrt med lite tenson feeling




nitbälte              piratetröja        guchi muchi puchi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0