måsten...

Nu är det pause i jobbet igen, jag har haft så hela veckan, 2-3 h timmar ledigt mitt på dagen, vad gör jag då?Drickr många koppar kaffe och sitter och dreglar här..Vad borde jag göra? STÄDA, det är en dammråttsdjurpark inne på mitt golv, stolarna är täcka med kläder så de ser ut som stooora berg av kläder, skrivbordet är täckt med klockor, läppglans, tidningar,böcker, halsband, snoddar och dvd filmer....MÅSTE STÄDA!
Funderade ett tag på att betal min sis för att städa, men hon vet ju inte hur jag vill ha det, för trots stöket är jag pedantisk( tro det eller ej, eller iallfall noggran). Men nu är det outhärdligt!

Ikväll efter jobbet bär det av till farmorskalas..blir nog lila strumpbyxor och svart kjol och tröja. 

Som jag lovade igår kommer nu ett ihopplock för killarnas höst/vinter. Kolla även detta underbart snygga bildspel.
image1241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0