mattant eller matgubbe önskas hyras!

jag söker en person som kan laga mat åt mej och det är illa kvickt!

Jag är faktiskt även nu själv orolig för det är med mitt icke intresse och min icke kunskap om att laga mat...förr har alla andra oroat sig, men nu gör även jag det.

Idag består min lunch av något jag värmde i micron i en pappförpackning och när micron pep och jag tog ut förpackningen och öppnade den insåg jag att det är dag, verkligen dags för mej att laga mat och inte värma! Innehållet i förpackningen såg allt annat än aptitligt ut, det såg ut som att maträtten redan hade vart i magen på ett besök och bestämt sig för att komma upp igen.....FY!

För er som undrar vad fan är det hon äter kan jag tala om örer att det var en panpizza, utan smak och utan någonsomhelst stil!

SISTA GÅNGEN panpizza för mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0