önskeliste dags!

Från och med nu kommer jag antagligen mest lägga upp stuff som jag önskar mej, för just nu finns det så enormt mycket finfina prylar. ( undra varför de just dyker upp då man har som sämst utfyllnad i plånkan?)

Här är prylar från AA som står högt upp på min önskelista. image1315
Svartvita klänningen är klassik och vrålsnygg
Svartvita och rödrosa topppen är oxå vrålsnygg, gillar starkt det där då det ser ut som en påsydd del på tischan
Grå klänningen är så mycket konståkning, vet inte när jag skulle ha den, men gillar helt klart att titta på den
Blanka väskan är dödsball
Canvasväskan har jag gillat sen första stund jag såg den om jag behövde en skolväska skulle jag defenitivt ha just den.
Blå koftan är så mycket snyggare i verkligheten och såååå mjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0