söndag söndag söndag

Det känns skönt med en söndag, riktigt skönt. Jag vet saker jag kan göra om jag vill, inte bara saker jag måste!
Jag har lite olika planer
~pyssla med att klippa och klista med fotoalbumet
~börja kolla lite vad för julklappar jag är sugen på att ge bort
~Köpa mej en tidning eller läsa en bok och bara dricka kaffe och äta en bulle eller två.
image1332
topp, velour
kjol,monki
strumpbyxor, lindex

image1334?
går snöade det och vi satt inne och mös?..myste?
well well vi satt inne åt pepparkakor, drack julmust, vin, åt ost och hade det bra, vi hade även en privat föreställning  av en liten liten dam som sedan somnade i jossans knä och blev inburen till sin säng med prinsesshimmelsdrapperier...

Nu ska jag blåsa ut ljuset och se ifall jag kan trilla över ett par fina varma skor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0