tantresan no1

Here we go....
svaret på frågan... Gekås Ullared!


Det är ett ställe som kan beskrivas med tusen ord, men kaos är nog huvudordet!
Shit va mycket folk och framförallt ilska och bitska tanter det finns inne i den enorma lokalen. De finns såklart en massa annat löst folk oxå, såsom skrikande bäbisar och trötta pappor och irriga mammor..well well, de ILSKNA tanterna är lätt väsrt, de siktar in sig direkt på va de vill ha och dår får inget komma i dess väg, KÖR BARA! och som de flesta gör satsar de direkt på HÄLSENORNA,,,,ajajaj!
´När jag befann mej därinne undrade jag inte bara en gång vad jag faktiskt gjorde där, det var übermycket folk och en minst sagt hetsig stämmning.
Men när vi checkade ut våra varor var alla nöjda och glada och vi styrde vår kosa mot nästa stopp, IKEA.



1. snön faller ner från taket och både jag och jossan är snabba att fota detta, intresant? nä!
2. Ullaredsmetoden, dubbelparkera
3. Kö ca 30 min efter öppning
4. Schletna?
5. Varningstriangeln ger tydliga besked om att nu var det fullt
6. Vi hade ingen Varningstriangel inne i bilen men vi märkte av att det var hyffsat fullt ändå 

Jag gjorde några fynd och bilder kommer senare för nu är det käk som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0